Mokymasis bendradarbiaujant

[singlepic id=1752 w=200 h=200 float=left]Lapkričio 12 d. Žemaičių Naumiesčio zonos pradinių klasių mokytojai metodinio būrelio susirinkime „Mokymasis bendradarbiaujant“ išklausė du pranešimus, aptarė artimiausius veiklos klausimus, rinko naują būrelio tarybą ir atstovus į rajono metodinę tarybą, planavo veiklą 2016-iesiems.

Vyresnioji mokytoja Asta Mauricienė (Vainuto gimnazija) apžvelgė mokymosi bendradarbiaujant galimybes pradinėje mokykloje. Mokytojų siekis – kad visi mokiniai aktyviai dalyvautų pamokoje, produktyviai bendradarbiautų tarpusavyje ir tuo pačiu lavintų socialinio bendravimo gebėjimus. Klasėje didelę įtaką turi mokytojo elgesys, nes paprastai tik mokytojas sprendžia, kaip kurti klasėje aplinką, skatinančią bendrauti ir bendradarbiauti, kaip organizuoti pamoką. Aptarėme sėkmingo grupinio darbo aspektus, jo analizę ir vertinimą, mokytojo vaidmenis ir mokymosi bendradarbiaujant metodus.

Vainuto gimnazijos mokytoja metodininkė Danguolė Jonelienė pasidalijo patirtimi, kaip organizuoti skaitymo organizavimą pradinėse klasėse. Ji teigė, kad pranešimo tikslas – aptarti skaitymo pradinėse klasėse organizavimo svarbą. Analizavome vaiko prigimtines savybes, kodėl jis vengia skaityti, skatinimo būdus ir sąlygas. Pranešėja rėmėsi garsių kūrėjų frazėmis apie skaitymą, viena kurių – „Skaitymas – štai geriausias mokymasis. Sekti didžio žmogaus mintis – visų įdomiausias mokslas“ (A. Puškinas).

Išklausėme 2015-ųjų būrelio veiklos ataskaitą, išrinkome naują būrelio tarybą, siūlėme veiklos gaires 2016-iesiems.

Asta Mauricienė,
Vainuto gimnazijos vyresnioji mokytoja

[nggallery id=85]

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą