ATVIRA INTEGRUOTA PAMOKA KINTUOSE, KURI BUVO GENIALI SAVO PAPRASTUMU IR DAR…

Balandžio 20 d. Kintų pagrindinės mokyklos matematikos mokytoja metodininkė Elena Lučinskienė ir lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Nijolė Sodonienė pakvietė rajono mokytojus į nuotolinę atvirą  integruotą lietuvių kalbos ir matematikos pamoką 7 klasės mokiniams „Skaičiai ir skaitvardžiai lietuvių mįslėse“.

Renginio nereikėjo reklamuoti. Norinčiųjų stebėti pamoką buvo tikrai daug. Tai dar vienas įrodymas, kad Kintų pagrindinės mokyklos mokytojai garsėja neįprastomis pamokomis, įdomiomis atviromis integruotomis veiklomis.

Stebėtoji pamoka – darbinė pamoka pateikta nekasdieniškai.  Kūrybiškai, paprastai, patraukliai ir išradingai organizuotas darbo procesas įtraukė  visus mokinius. Pakartota ir įtvirtinta lyginių ir nelyginių, pirminių ir sudėtinių skaičių, kiekinių ir kelintinių skaitvardžių sąvokos. Įmindami mįsles mokiniai lavino mąstymą, ieškojo loginių ryšių. Pamoka vyko virtualioje mokymosi aplinkoje „Google Workspace for Education“. Naudota Google Classroom dokumentas (Nijolė S.) ir baltoji lenta (Elena L.). Susidomėję stebėjome pamoką, ją aptarėme ir išsakėme savo įžvalgas. Turime ilgametę mokytojo darbo patirtį, tačiau kaskart randame kažką naujo ar prisimename senas tiesas. Džiugino nuoširdumas pamokoje, mokinių aktyvumas ir nebijojimas klysti, mokytojų gebėjimas pateikti užduotį patraukliai, kantriai išsireikalauti pilno pagrįsto atsakymo, nepalikti be dėmesio nė vieno mokinio. Išradingai organizuotas mokinių įsivertinimo pamokoje procesas. Aptarimo metu sužinojome ir IT panaudojimo gudrybių.

Dėkojame mokytojoms už pakvietimą į atvirą pamoką ir nuoširdų pasidalijimą patirtimi.

Sigutė Jurevičienė ir Rymantė Tylaitė,
Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos matematikos mokytojos metodininkės

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą