Anglų kalbos mokytojų nuotolinio darbo patirtis

Birželio 15 d. įvyko virtualus anglų kalbos mokytojų susirinkimas. Pagrindinių mokyklų ir gimnazijų mokytojai išsakė pastabas apie nuotolinį ugdymą ir dalijosi kolegialiąja patirtimi.

Virtualus susirinkimas anglų kalbos mokytojams vyko nebe pirmą kartą – jau prieš penketą metų metodinio būrelio pirmininkė Aušra Paulauskaitė  taikė konferencinį metodą kolegialiajai patirčiai skleisti.

Kalbėjome apie konkrečias patirtis, kaip mokytojai ieško sprendimo, kokias programas, platformas ir t. t. mokytojai pasirinko darbui ir kodėl, kokie vienų ar kitų IT įrankių privalumai ir trūkumai. Svarstėme situacijas, kaip mokytojui ieškoti sprendimo, kai sunkiau randame kalbą su tėvais, „padedančiais“ mokiniui. Situacijų būna įvairių, mokytojai pastebėjo, kad mokiniai, kurie dirba klasėje, darbštesni ir namuose.

Dalijomės patirtimi, kurioje aplinkoje lengviau parengti e-testus, juos taisyti, kaip racionaliau tausoti laiką ir siekti sėkmingesnių ugdymo rezultatų.

Nuotolinis mokymas nėra dėkingas tikrinti mokinių gramatikos, rašybos klaidas, tačiau buvo puiki galimybė visiems pasimokyti, išbandyti, atrasti.

Danguolė Naujokienė,
Žemaičių Naumiesčio gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą