Apskritojo stalo diskusija „Mokinio individualios pažangos vertinimas“

[singlepic id=2018 w=200 h=200 float=right]Lapkričio 2 dieną vyko rajono pradinių klasių anglų kalbos mokytojų prie apskritojo stalo diskutuota šiuo metu aktualia tema “ Mokinio individualios pažangos vertinimas“.

Prisiminus  pradinių klasių mokinių vertinimo  specifiškumą ir pagrindines sąvokas, dalintasi patirtimi, kokius vertinimo būdus ir strategijas mokytojos naudoja savo pamokose, kaip stebi ir fiksuoja  individualią mokinio pažangą, kokius pažangos stebėjimo įrankius naudoja. Mokytojos ne tik kalbėjo apie labiausiai pavykusius vertinimo ir įsivertinimo aspektus, bet ir dalijosi iškilusiomis problemomis, jų sprendimo būdais. Mokytojos sutiko, kad  nesvarbu, kokį metodą taikysime, svarbu, kad mokinys butų nuolat skatinamas, padrąsinamas pasitikėtų savo jėgomis, būtų skatinamas eiti tolesnio mokymo ir mokymosi link.

Susirinkimo metu taip pat pasidalinta mintimis apie šiais metais jau nuveiktus metodinio būrelio darbus ir organizuotus renginius, aptartos  tolimesnės veiklos perspektyvos.

                                                         Vilma Gečienė,
Pradinių klasių anglų kalbos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė,
Šilutės Martyno Jankaus pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą