Konsultacija pradinių klasių mokytojams

[singlepic id=1709 w=200 h=200 float=left]Rugsėjo 17 dieną Švietimo pagalbos tarnyboje vyko tęstinis praktinis užsiėmimas pradinių klasių mokytojams dėl bendrųjų ugdymo programų pritaikymo.

Jo metu kalbėta, kad esant skirtingiems sutrikimams vaikų patiriami mokymosi sunkumai kai kuriose srityse gali būti labai panašūs. Ir atvirkščiai, tai pačiai specialiųjų ugdymosi poreikių grupei priskiriamų vaikų mokymosi sunkumų pobūdis, specialiųjų ugdymosi poreikių ypatybės ir lygis gali labai skirtis. Dažnai mokinio ugdymosi sunkumus lemia ne viena priežastis, o jų derinys. Tad dirbant su skirtingų specialiųjų ugdymosi poreikių grupių mokiniais galima naudoti panašius pagalbos metodus ir būdus, ir, atvirkščiai, atskiriems tos pačios specialiųjų ugdymosi poreikių grupės mokiniams gali reikėti skirtingų mokymo metodų. Diskutuota apie pritaikytų programų formas, pagrindines jų rengimo rekomendacijas.

Daina Jucikaitė,
Švietimo pagalbos tarnybos specialioji pedagogė

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą