Lietuvių kalbos mokytojai dalijosi patirtimi

[singlepic id=1537 w=200 h=200 float=right]Vasario 27 d. į susirinkimą diskutuoti apie gerą pamoką ir individualios mokinio pažangos vertinimą rinkosi rajono lietuvių kalbos mokytojai.

Aptarti įvykę konkursai, olimpiados. Pranešimą apie samprotavimo rašinio vertinimą ir įsivertinimą skaitė Šilutės pirmosios gimnazijos lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja Lina Liepinienė. Užsiminta apie pamokos uždavinio, refleksijos, įsivertinimo svarbą (Rasvita Kundrotaitė, Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė). Patirtimi, kaip vertina individualią mokinio pažangą ir kas ją skatina, dalijosi Vydūno gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Laimutė Pakalniškienė. Šilutės turizmo ir paslaugų verslo mokyklos mokytoja ekspertė Daiva Trijonienė pastebėjo, jog vertinimas nepalankus ir mokiniui, ir mokytojui, kad tai yra sudėtingas procesas, reikalaujantis daug laiko, skausmingas mokiniui – mokome visko ir labai daug. Dar ji akcentavo, jog vertinti turime tik tai, ko mokome.

Nutarta ir toliau ieškoti būdų, metodų, kurie skatintų mokinį objektyviai vertinti savo darbą, žinias, ir dalytis patirtimi kituose susirinkimuose.

Rasvita Kundrotaitė,
Lietuvių kalbos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė
Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos mokytoja metodininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.