Kuo ypatinga VALDORFO PEDAGOGIKA IR METODIKA?

[singlepic id=1528 w=200 h=200 float=right]Vasario 20 d. Šilutės lopšelyje darželyje „Žibutė“ vyko praktinis seminaras „Valdorfo pedagogika ir metodika. Mokytojo temperamento įtaka vaikų ugdymui antroposofoniu požiūriu. Pedagogų kūrybiškumą skatinančios ugdymo idėjos“.

Seminare buvo apžvelgta Valdorfo pedagogika ir metodika, jos taikymas ugdomojoje veikloje, analizuojami vaikų ir pedagogų temperamentai, muzika ir dailė metų ritme. Mokytojo temperamentas, jo įtaka ugdyme – labai svarbūs vaiko sveikatai, jo vystymuisi visose darželyje vykstančiose veiklose. Šią temą pristatė Šilutės lopšelio – darželio „Žibutė“ judesio korekcijos mokytoja Rita Milašiūtė.

Savo patirtimi  dalijosi Kauno Valdorfo darželio „Šaltinėlis“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jūratė Tatolytė, meninio ugdymo pedagogė Edita Kalkienė ir dailės mokytoja Viktorija Šimkuvienė. Lektorės akcentavo, kad Valdorfo pedagogikoje būtinas ritmas. O pastovus ritmas padeda vaikams harmoningai vystytis, palaiko vidinę pusiausvyrą. Vyko ir praktiniai užsiėmimai.

Seminare pedagogai turėjo dar vieną galimybę susipažinti su Valdorfo pedagogika ir metodika, įgytų žinių taikymu praktinėje veikloje.

Janina Dumkina,
Šilutės lopšelio – darželio „Žibutė“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.