Kaip meno terapija padeda ikimokyklinio amžiaus vaikams?

[singlepic id=1529 w=200 h=200 float=right]Vasario 23 d. ikimokyklinio ugdymo pedagogams vyko meno terapeutės, socialinės pedagogės Jurgitos Valiulienės seminaras „Meno terapija ikimokyklinio amžiaus vaikams”.  Rajono pedagogai susidomėję naujais darbo su mokiniais būdais ir kūrybiškumo idėjomis, todėl su malonumu išklausė seminaro teikiamą informaciją ir atliko praktines užduotis.

Labai svarbų vaidmenį atlieka pedagogai, atskleidžiantys mokinių gebėjimus, tuo pačiu – kelius į ateitį. Teisingai naudojant meno terapijos metodus galima padėti ugdyti vaiko savarankiškumą, formuoti jo teisingą požiūrį į save ir jį supantį pasaulį, šie įgūdžiai bus naudingi visą gyvenimą. Meno terapijos metodų panaudojimas padės vaikams geriau sukaupti dėmesį pamokose, lavins vaiko kūrybiškumą, emocinį stabilumą, išspręsti stresines situacijas, patirtas baimes. Meno terapija – tai daugybė kelių ir sprendimų vaikui, ieškančiam savirealizacijos, sveiko ir priimtino ugdymosi proceso ir gyvenimo būdo.

Meninė vaikų saviraiška  – meno terapija ypač naudinga vaiko psichinės sveikatos stiprinimui. Vaikai ypatingi tuo, kad jie dažniausiai nesugeba žodžiais išreikšti savo problemų, jausmų, poelgių ir išgyvenimų. Jiems lengvesnė vaizdinių ekspresija, pvz. piešimas, muzikavimas, žaidimai. Jų išgyvenimai gerokai giliau ir  gyviau negu žodžiais „skamba“ vaizduojamoje produkcijoje.

Reda Jakienė,
Priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinio būrelio pirmininkė,
„Žvaigždutės” lopšelio darželio auklėtoja metodininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.