Kinestetinių metodų panaudojimas pamokoje

[singlepic id=1511 w=200 h=200 float=left]Vasario 5 d.  Pamario zonos pradinių klasių metodinio būrelio mokytojai Pamario pagrindinėje mokykloje stebėjo mokytojos metodininkės Irmos Kelpšienės atvirą veiklą „Kinestetinių metodų panaudojimas pamokoje“. Apskritojo stalo diskusijoje aptarė, analizavo, įvertino kinestetinių metodų reikalingumą, svarbą ir įtaką ugdymo(si) kokybės gerinimui.

Mokytoja Irma Kelpšienė dalyvavo Šiaurės ir Baltijos šalių projekte „Kinestetinio mokymo(si) įtaka mokinių ugdymo(si) kokybės gerinimui“ ir metodiniame būrelyje pasidalijo patirtimi. Stebėjome mokinių veiklą-kinestetinius metodus: „Sodas“, „Daktaras Vatsonas“, „Interaktyvi pieva“ ir kt. Mokytoja Irma Kelpšienė pastebėjo, kad naudojant šiuos metodus, pagerėjo mokinių mokymosi motyvacija, individuali vaiko pažanga. Todėl nuspręsta kinestetinius metodus aktyviau taikyti pamokose ir neformaliajame ugdyme. Tikimasi, kad tai skatins  mokymosi inovatyvumą, kūrybiškumą, gerins žinių įsisavinimo kokybę.

Eglė Januškienė,
Pamario zonos pradinių klasių mokytojų metodinio būrelio pirmininkė,
Rusnės pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.