Gimtosios kalbos mokymo(si) problemos ir iššūkiai

[singlepic id=1447 w=200 h=200 float=left]Tokiu pavadinimu lapkričio 20 d. Šilutės turizmo ir paslaugų verslo mokykloje įvyko seminaras, kurio teorinė dalis buvo derinama su praktinėmis užduotimis. Jolanta Vaskelienė, humanitarinių mokslų daktarė, docentė, Šiaulių universiteto Lietuvių kalbotyros ir komunikacijos katedros vedėja, kalbėjo apie Lietuvių bendrinės  kalbos normų pažeidimus šiomis dienomis. Rūta Kazlauskaitė, humanitarinių mokslų daktarė, Šiaulių universiteto Lietuvių kalbotyros ir komunikacijos katedros docentė, pasidalijo mintimis, kaip parengti ir pasakyti viešąją kalbą. Daiva Trijonienė , Šilutės turizmo ir paslaugų verslo mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė, VBE vertintoja, pristatė metodinę priemonę moksleiviams „Pirmoji pagalba ruošiantis  laikyti lietuvių kalbos egzaminą“

Seminaro tikslas, uždaviniai: aptarti gimtosios kalbos mokymo(si) problemas, situaciją Klaipėdos regiono profesinėse mokyklose, išklausyti metodinius pranešimus apie kalbos normų pažeidimus, būdingiausias klaidas, rengimąsi viešosioms kalboms, pristatyti metodinį leidinį moksleiviams.

Aktualu buvo aptarti sudėtingą situaciją vertinant Bendrųjų vidurinio ugdymo programų Lietuvių kalbos ir literatūros programą, jos apimtis mokymo(si) procese, BE programos ir gimtosios kalbos BE santykį, vertinimo normas, standartizavimo problemas, mokinių motyvaciją, didėjantį neraštingumą, padėtį Klaipėdos regiono profesinėse mokyklose.

Renginį organizavome Klaipėdos regiono profesinių mokyklų lietuvių kalbos mokytojams, tačiau noriai į jį atvyko rajono bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai, todėl dalyvių skaičius buvo dvigubai didesnis, nei tikėjomės.

Daiva Trijonienė,
Šilutės turizmo ir paslaugų verslo mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė,
VBE vertintoja
Dalios Žemgulienės nuotrauka

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.