DARBO SU MOKINIAIS YPATUMAI

[singlepic id=1341 w=200 h=200 float=left]Spalio 22 d. specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio susirinkime „Darbo ypatumai su mokiniais, turinčiais klausos, elgesio ir emocijų, autizmo spektro bei kompleksinių sutrikimų. Austrijos švietimo sistemos patirtis“ išklausė tris pranešimus, kuriuose analizavo specifinio savo darbo ypatumus ir galimybes.

Simona Griciūtė, Šilutės Martyno Jankaus pagrindinės mokyklos logopedė, specialioji pedagogė, skaitė pranešimą „Darbo ypatumai su mokiniais, turinčiais klausos sutrikimų“. Aistė Pielikienė, Švėkšnos specialiojo ugdymo centro specialioji pedagogė, pasidalijo praktine darbo su elgesio ir emocijų sutrikimus turinčiais vaikais patirtimi bei įspūdžiais iš Austrijos švietimo įstaigų.
[singlepic id=1342 w=200 h=200 float=left]

Švietimo pagalbos tarnybos specialioji pedagogė metodininkė pažadėjo susirinkimo dalyvius supažindinti su naujausia informacija apie Švietimo pagalbos teikimo galimybes mokiniams, turintiems autizmo spektro, elgesio ir /ar emocijų bei kompleksinių sutrikimų (mokymų  lektorius Jannik Beyer iš Danijos, psichologas dirbantis su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais).

Aptarta artimiausia metodinio būrelio veikla, edukacinės išvykos, išklausyta nuomonių ir siūlymų 2015-ųjų planui.

Estera Žiliuvienė,
Rusnės specialiosios mokyklos pedagogė metodininkė,
Specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio pirmininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.