„Širdis ir nuoširdumas“ – atvira integruota biologijos ir lietuvių kalbos pamoka Kintuose

Jau tradicinę atvirą integruotą biologijos ir lietuvių kalbos pamoką „Širdis ir nuoširdumas“  Kintų pagrindinėje mokykloje spalio 3 dieną devintokams vedė mokytojos Ingrida Cyrolies ir Nijolė Sodonienė.

Pamokos tikslas aktualus – ugdyti suvokimą, kad sveikata ir nuoširdūs jausmai yra itin svarbios gyvenimo vertybės. O uždaviniai irgi sieja abu mokomuosius dalykus: pakartojus organų transplantacijos svarbą, širdies sandarą, aptarus širdies, kaip jausmų simbolio, raišką, susipažinus su fotografijos menu: „Širdis yra graži“, bent patenkinamai atlikti biologijos testą ir lietuvių kalbos užduotį – sukurti pastraipą (per kitas pamokas).

Pamokoje naudoti individualaus, kūrybinio, projektinio darbo, kritinio mąstymo, stebėjimo ir kiti metodai, tad  veiklos buvo daug. Sprendžiant pagal mokinių pamokos vertinimą ir įsivertinimą, buvo įdomu ir naudinga mokytis stebint tikrą gyvulio (kiaulės) širdį, sužinant įdomybių- faktų apie širdį ir kraujagysles, kaip susijęs širdies persodinimas su fotografijos menu, aiškinant lietuvių patarles, kuriose minima širdis, klausant ir žiūrint bendraklasių Ugnės pranešimo apie pirmąją širdies transplantaciją Lietuvoje ir Deimantės sukurto filmuko, panaudojant interviu. Ypač jautriai nuteikė L. Reiniks daina-klipas „Širdis sudegus tyliai“.

Pamoką stebėję pedagogai teigė, kad vyko žinių supratimo, viešo kalbėjimo ir emocijų sintezė integruojant IT, fotografijos meną, mediciną, ugdymą karjerai. Gaila, kad stebėti pamokos neatvyko kolegų iš kitų rajono mokyklų.

Nijolė Sodonienė,
lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

Jau tradicinę atvirą integruotą biologijos ir lietuvių kalbos pamoką „Širdis ir nuoširdumas“ Kintų pagrindinėje mokykloje spalio 3 dieną devintokams vedė mokytojos Ingrida Cyrolies ir Nijolė Sodonienė (nuotraukoje – mokytoja Ingrida).

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą