Kinestetinio mokymo(si) įtaka mokinių ugdymo(si) kokybės gerinimui

Balandžio mėnesį Šilutės Pamario pagrindinėje mokykloje vyko seminarai „Kinestetinio mokymo(si) įtaka mokinių ugdymo(si) kokybės gerinimui“. Seminarus vedė Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos mokytojos Iveta Ambrulaitienė, Vilma Jančauskienė, Irma Kelpšienė ir Rymantė Tylaitė.

10 dieną seminare dalyvavo 43 Klaipėdos „Vėtrungės“ progimnazijos pedagogai, o 13 dieną rajono istorijos ir geografijos mokytojai. Mokytojai dirbo grupėmis. Mokytoja I. Ambrulaitienė vedė atvirą pamoką „Lietuvos ir JK palyginimas“. Pamokos metu mokytojai supažindinti su QR barkodų naudojimu, kinestetinių metodų „Surask porą“, „Veno diagramos“ ir „Pliaukštelk politinei partijai“ taikymu pamokoje, su kinestetinio įsivertinimo būdais. Mokytojos Vilma Jančauskienė, Irma Kelpšienė ir Rymantė Tylaitė grupėse pristatė įvairius kinestetinius mokymo (si) metodus („Upė“, „Daktaras Vatsonas“, „Gyvūnai“, „Surask porą“, „Uno“, „Laiko juosta“, „Koordinačių sistema“, „Skaičių tiesė“ ir kt.) bei edukacinių erdvių panaudojimo galimybes mokykloje.

Irma KELPŠIENĖ,
Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė

 

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą