Kaip pagerinti ugdymo kokybę?

Balandžio 6 d. nemažas būrys klausytojų rinkosi į Nacionalinio egzaminų centro direktoriaus pavaduotojo Dr. Prano Gudyno seminarą „Kaip pagerinti ugdymo kokybę remiantis standartizuotų testų, PUPP ir VBE rezultatais“. Daugumą auditorijos sudarė direktorių pavaduotojai ugdymui, nors dalyvavo ir direktorių bei mokytojų.

Lektorius supažindino su esama padėtimi: Šilutės r. savivaldybės mokyklų PUPP pasiekimai gana geri – šiek didesni negu šalies vidurkis. Tačiau valstybinių brandos egzaminų rezultatai prastesni. Standartizuotų testų rezultatai taip pat nėra džiuginantys.

Seminare buvo pateikta idėjų, kaip galima panaudoti PUPP bei standartizuotų testų duomenis ugdymo kokybės gerinimui, aiškinama, kaip analizuoti testų duomenis, kodėl svarbu mokyti mokinį mąstyti.

Įsiminė Dr. P. Gudyno pasakymai, kad „nėra nemotyvuotų mokinių, yra žemas mentalitetas“, „reikia nagrinėti ir keisti ne tik mokinių, bet ir pedagogų bei mokyklų mentalitetą“.

Manau, visiems seminaro dalyviams lektorius sukėlė įvairių minčių, privertė susimąstyti, priminė tai kas buvo žinoma, bet pamiršta.

Laimutė Uselienė,
Žemaičių Naumiesčio gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Balandžio 6 d. nemažas būrys klausytojų rinkosi į Nacionalinio egzaminų centro direktoriaus pavaduotojo Dr. Prano Gudyno seminarą „Kaip pagerinti ugdymo kokybę remiantis standartizuotų testų, PUPP ir VBE rezultatais“.

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą