Metodinės veiklos kokybė ir įvairovė, įtaka individualiai mokinio pažangai

[singlepic id=1976 w=200 h=200 float=right]Rugsėjo 29 d. susitikę informacinių technologijų mokytojai diskutavo apie tai, kas yra individuali mokinio pažanga ir kokiais būdais galime ją fiksuoti.

Bandyta įvertinti, kiek tos atsakomybės už mokino pažangą tenka mokytojui, mokiniui ir tėvams.  Apibendrindami diskusiją  visi pritarė nuomonei, kad svarbiausia – mokinio noras siekti pažangos ir save nuolat įsivertinti, o mokytojo tikslas – sudaryti tam galimybes.

Vėliau mokytojai  aptarė šių mokslo metų metodinio būrelio tolesnę veiklą ir numatė gaires kitam susitikimui sausio mėnesį.

Vidas Jaunius,
Informacinių technologijų mokytojų metodinio būrelio pirmininkas,
Vainuto gimnazijos vyresnysis mokytojas

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą