Specialiųjų poreikių mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo kolegiali sklaida

[singlepic id=1906 w=200 h=200 float=left]Gegužės 18 d. rajono specialieji pedagogai ir logopedai rinkosi į Švietimo pagalbos tarnybos apskritojo stalo diskusiją, kurios tikslas – aptarti specialiųjų poreikių mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo patirtį, kaip mokytojai naudoja vertinimą kaip įrankį, pagerinantį mokinio ugdymosi galimybes ir būdus, kaip nustato tikslus mokiniui ir sau patiems (pasirinkdami veiksmingiausias vertinamo mokinio ugdymo strategijas) ir užtikrina grįžtamąjį ryšį.

Rusnės specialiosios mokyklos specialioji pedagogė Rima Jankauskaitė pasidalijo savo sukurta metodine priemone 8 spec. klasei „Organizmas ir aplinka“, jos panaudojimo būdais, užduočių diferencijavimo galimybėmis, bei aptarė kaip priemonė prisideda prie mokinių žinių ir gebėjimų ugdymo.

Tos pačios mokyklos lavinamosios klasės mokytoja Estera Žiliuvienė pristatė alternatyvių ugdymo metodų panaudojimo patirtį, atskleidė šių metodų privalumus ir panaudojimo galimybes, bei jų įtaką ugdant specialiųjų poreikių mokinių atsakingumą ir pilietiškumą.

Estera Žiliuvienė,
Rusnės specialiosios mokyklos specialioji pedagogė metodininkė

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą