Šiuolaikinė dorinio ugdymo pamoka – kokia ji?

[singlepic id=1838 w=200 h=200 float=left]Vasario 25 dieną dorinio ugdymo mokytojai rinkosi į metodinio būrelio susirinkimą „Šiuolaikinė dorinio ugdymo pamoka. Mokomės mokyti(-is)“ medžiagos analizė“. Buvo analizuojama seminaro, įvykusio Klaipėdoje, medžiaga ir galimybės metodiką taikyti ugdymo procese.

Išklausyti du pranešimai, – Žemaičių Naumiesčio gimnazijos vyresniosios mokytojos Jurgitos Vingienės ir Kintų pagrindinės mokyklos vyresniojo mokytojo Ramūno Grikšo. Mokytojai pastebėjo, kad dalykininkams mokytojams, perteikiantiems žinias taikoma daug metodinės medžiagos darbui su mokiniais. O etikos mokytojams, ugdantiems vertybines nuostatas, jos trūksta, mažai. Todėl mokytojai susirinkime dalijosi kolegialiąja patirtimi, kaip dorinio ugdymo pamoką padaryti aktualia, patrauklia ir vertinga.

Anot pranešėjo Ramūno Grikšo, aktualizuojant ugdymo procesą svarbus IKT vaidmuo, kino meno taikymas ugdymo procese. Svarbūs kūrybiniai ieškojimai kaip sudominti, uždegti mokinius geriems tikslams, ydingų situacijų objektyviam vertinimui, žmogiškų vertybių ugdymui.

Renata Petrenkienė,
Šilutės pirmosios gimnazijos mokytoja metodininkė,
Etikos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą