Ugdomojo proceso planavimas ir vaikų pažangos bei pasiekimų vertinimas – individuali patirtis, problemos

[singlepic id=1830 w=200 h=200 float=left]Vasario 10 dieną vyko rajono priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinio būrelio narių susirinkimas, kuriame pristatėme 2016 m. veiklos planą. Būrelio veiklos tikslas – tobulinti priešmokyklinio ugdymo pedagogų profesinę kompetenciją, skatinti, iniciatyvumą, inovacijų paiešką ir sklaidą. Pedagogės pritarė 2016 m. metodinės veiklos planui.

Apskritojo stalo diskusijoje apie ugdomojo proceso planavimą ir vaikų pasiekimų vertinimą susirinko 24 pedagogės. Aptariama veikla – vienas iš pagrindinių ugdymo proceso etapų ir turi didelę reikšmę ugdymo kokybei. Dalyvavo Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Vida Nemanienė, kuri kalbėjo, kad pasirodžius naujajai priešmokyklinio ugdymo bendrajai programai, atsiranda naujas požiūris į vaiką ir jo pažangos siekimą. Specialistė teigė, jog neramina mišrių priešmokyklinių grupių vaikų vertinimas ir pasiūlė pasirengti programas, kuriose būtų sukurta savo vertinimo sistema pagal 19 vaiko ugdymosi bei pasiekimų vertinimo sričių, pasiekimų žingsnius ir juos susisteminti į kompetencijas, apžvelgė kitas vaikų vertinimo aktualijas, atsakė į pedagogių klausimus.

Pirmininkė perskaitė pranešimą ,,Ugdomojo proceso planavimas ir vaikų pažangos bei pasiekimų vertinimas- individuali patirtis, problemos“. Priešmokyklinio ugdymo pedagogės pasidalijo savo patirtimi, pastebėjimais, aktyviai diskutavo apie vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimą.

Vitalija Petronytė,
Rajono priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinio būrelio pirmininkė

 

 

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą