[singlepic id=1767 w=200 h=200 float=left]Lapkričio 16 – ąją Šilutės rajono bei Pagėgių krašto istorijos mokytojai rinkosi į seminarą ,,Istorinio raštingumo turinys ir jo įgijimas progimnazijoje“. Seminaro autorė – istorijos vadovėlių, pratybų ir užduočių sąsiuvinių mokykloms sudarytoja, Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos istorijos mokytoja ekspertė Jūratė Litvinaitė.
Mokytoja Jūratė Litvinaitė atkreipė dėmesį į istorijos mokytojo funkcijas: jis perduoda praeities patirtį, palikimą, vertybes, atskleidžia tapatybės ištakas ir turinį. Be to, lektorė dalijosi patirtimi, kaip mokyti dirbti, kritiškai analizuoti, vertinti, interpretuoti, lyginti šaltinius, padaryti išvadas. Dirbome grupėse: kūrėme istorinio raštingumo ugdymo strategiją, aptarėme keletą ,,poveikio priemonių“ šiandieniniams mokiniams, analizavome praktines užduotis profesionalumo augimui.
Mokytoja paliko praktinių užduočių sprendimo pavyzdžius, kuriuos pritaikysime savo darbe.
Liucija Šertvytienė,
Žemaičių Naumiesčio gimnazijos istorijos mokytoja metodininkė