Kūrybinės veiklos integravimas į ugdymo procesą

[singlepic id=1660 w=200 h=200 float=left]Birželio 3 d. rajono anglų kalbos mokytojų metodinio būrelio susirinkime išklausytas Jurgitos Beitienės, Žemaičių Naumiesčio mokytojos, pranešimas  „Mokymo metodai – 8 ir 10 klasių mokinių užsienio kalbos mokymosi veiksnys“ ir Pašyšių pagrindinės  mokyklos pedagogės Indrė Sprainė, Loreta Sungailienė, Laima Stonienė pristatė mokyklos bendruomenės 2 metų kūrybinių partnerysčių projektinės veiklos patirtį.

[singlepic id=1661 w=200 h=200 float=right]Pašyšių pagrindinės mokyklos pedagogai turi nuostabią dvejų metų projektinės veiklos patirtį, kuria pasidalijo anglų kalbos mokytojų metodinio būrelio susirinkime. Veikla, kurią pristatė direktoriaus pavaduotoja ugdymui Loreta Sungailienė, mokytojos Indrė Sprainė ir Laima Stonienė, tikrai verta rajono mokyklų bendruomenių dėmesio. Buvome supažindinti su „Kūrybinių partnerysčių“ programa. Aptarėme kūrybinės veiklos integravimą į ugdymo procesą. Sužinojome, kaip sukurti refleksijos kultūrą, erdvę savęs ir vienas kito pažinimui.[singlepic id=1662 w=200 h=200 float=left]

„Kūrybinės partnerystės“ – tai unikali pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymo programa, nuo 2011 m. įgyvendinama visoje Lietuvoje. Jos metu bendram tikslui susivienija moksleiviai, mokytojai ir kūrėjai – menininkai, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjai bei mokslininkai.

„Kūrybinių partnerysčių“ programos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą. Parodyti moksleiviams, kad mokytis gali būti įdomu, prasminga. Atskleisti mokytojams, kad pamokos gali vykti ne tik klasėje, bet ir kitose erdvėse, ir įvairiomis nestandartinėmis formomis, mokantis skirtingų mokslo sričių vienu metu. Mokykloje kurti nuolatinės refleksijos kultūrą, erdvę savęs ir vienas kito pažinimui. Skatinti naujus mokymosi metodus, kurie padėtų ugdyti tokius gebėjimus, kurie reikalingi XXI a. darbo rinkai.

Veiklai neužteko darbo dienos, o žinios ir įspūdžiai tikrai buvo verti dėmesio, tikimės sulauks praktinio pritaikymo mokytojų veikloje.

Renata Baliasi,
Anglų kalbos mokytojų metodinio būrelio pirmininkė,
Šilutės Vydūno gimnazijos vyresnioji mokytoja

Persikelti tiesiai į atsiliepimo rašymą. Pinging is currently not allowed.

Rašyti atsiliepimą