Kaip pamatuoti kiekvieno vaiko pažangą?

[singlepic id=1569 w=200 h=200 float=left]Kovo 30 dieną Vilkyčių pagrindinėje mokykloje buvo suorganizuota metodinė diena–apskritas stalas „Vieno vaiko pažangos pamatavimas“. Metodinėje dienoje dalyvavo 34 pedagogai iš Vilkyčių ir Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio pagrindinių mokyklų.

Analizuota ir aptarta mokymosi pasiekimų paskirtis, mokinių vertinimo galimybės ir formos, vieno vaiko pasiekimų ir pažangos matavimo ir fiksavimo būdai, vaiko individualių pasiekimų ir pažangos fiksavimo dažnumas, tėvų (globėjų, rūpintojų) supažindinimas su mokinio individualia pažanga, mokinių pažangos įsivertinimo/vertinimo dokumentų laikymas. Komandos, dirbdamos grupėse analizavo mokinių pažangos pamatavimo galimybes ir būdus, kaip tai daro klasės vadovas ir kaip tai atlieka dalyko mokytojas. Manome, kad ši diskusija tęsis mokyklų metodinėse grupėse, bus priimti nauji bendri susitarimai skatinant mokytojus taikyti įvairius mokinių pažangos pamatavimo būdus. Tikimės, kad mokiniai patirs sėkmę, atras norą mokytis matydami savo pažangą.

Daiva Jonušienė,
Vilkyčių pagrindinės mokyklos pradinių klasių vyresnioji mokytoja

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.