Teatrinės raiškos reikšmė vaiko kalbos ir bendravimo įgūdžių ugdymui

[singlepic id=1046 w=200 h=200 float=left]Kovo 24 d. ikimokyklinio ugdymo pedagogės metodinio būrelio susirinkime išklausė ir aptarė tris pranešimus. Pirmąjį pranešimą „Teatrinės raiškos reikšmė vaikų kalbos ugdymui“ skaitė Vilija Valančienė ir Violeta Radionovienė iš lopšelio darželio „Ąžuoliukas“. Antrasis pranešimas „Ankstyvojo amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas ir Respublikos vaikų kūrybinis projektas „Spalvoti Jalmaro kibirėliai“ – Linos Paičienės, Virginijos Bendikaitės-Lidžiuvienės. Trečiąjį  pranešimą – „Šeima – pagrindinė vaiko ugdymo institucija, perduodant etnokultūrines vertybes“ – parengė ir skaitė lopšelio darželio „Pušelė“ auklėtoja Danguolė Razantienė.

Teatrinės veiklos tikslas ikimoklinio amžiaus vaikams – atskleisti vaikų prigimties galias, įvesti į teatro meno pasaulį, skatinti kūrybiškumą ir išradingumą, save išreikšti žodžiu, garsu, vaizdu, kūrybinio veikimo drąsą, pasitikėjimą savo jėgomis, laisvą meninę raišką.

Dalytė Jokaitienė,
„Pušelės“ lopšelio darželio auklėtoja metodininkė
[nggallery id=59]

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.