Atvira mokytojo eksperto Algirdo Gečo istorijos pamoka

[singlepic id=1021 w=200 h=200 float=left]Kovo 12 d. Šilutės pirmojoje gimnazijoje vyko atvira mokytojo eksperto Algirdo Gečo istorijos pamoka „Abiejų Tautų Respublikos silpnėjimas“. Pamoką stebėję rajono mokyklų istorijos mokytojai dalykiškai ir konstruktyviai analizavo pravestą pamoką, kolektyviai ieškojo geros pamokos receptų.

Algirdas Gečas akcentavo, kad labai svarbu – pamokos uždavinio įgyvendinimas, pamokos apibendrinimas jos pabaigoje,- visa klasė aptarė vidines ir išorines valstybės silpnėjimo priežastis.  Mokytojas taip pat pateikė savo praktinės patirties sprendimus apie grupinį ir individualų mokinių darbą. Jis teigė, kad grupinis darbas ugdo socializacijos, bendravimo įgūdžius, mokėjimą dalintis patirtimi, tačiau individualus mokinio darbas  skatina dirbti kiekvieną mokinį.

Mokytojai kartu sprendė ir diferencijavimo, individualizavimo, mokinių naudojimosi istoriniais šaltiniais bei žemėlapiu klausimus, pasidžiaugė, kad pavyko išlaikyti mokymo ir mokymosi santykį, daugeliu pamokos aspektų. Stebėta atvira pamoka buvo naudinga nedidelę patirtį turintiems, kartu ir patyrusiems istorijos mokytojams.

 Liucija Šertvytienė,
Žemaičių Naumiesčio gimnazijos istorijos mokytoja metodininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.