Finansinio raštingumo kompetencijų ugdymas pradinėse klasėse

[singlepic id=402 w=200 h=200 float=left]Kovo 27 d. Pamario zonos pradinių klasių mokytojai išklausė du pranešimus šia tema metodiniame susirinkime. Pranešimus skaitė Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos mokytoja ekspertė Violeta Lukočienė ir mokytoja metodininkė Dalia Elena Solovjovienė.
Pagrindinė susirinkimo tema buvo apie kūrybišką pradinių klasių mokinių verslumą. Mokiniai pirmiausia supažindinami su Lietuvos Respublikos įstatymu apie galimybes užsidirbti patiems pinigų ir kaip kurti verslo planą; ką reiškia sąvokos kompetencijų ugdymas, finansinis raštingumas, mokesčių inspekcija, projektinė veikla, artima aplinka ir kt.

Violeta Lukočienė laimėjo Lietuvos vaikų ir jaunimo centro projektų atrankos konkursą  ir dalyvavo Europos Sąjungos projekte „Kūrybiškas kelias į verslumą“, mokėsi pradinėse klasėse integruoti verslumą. Šiai veiklai įgyvendinti ji vadovavosi metodinėmis rekomendacijomis ir metodinėmis priemonėmis „Integruotas verslumo ugdymas dailės ir technologijų pamokose pradinėse klasėse“, išklausė Klaipėdoje vykusius seminarus, susijusius su šia tema, pati rašė pradinių klasių mokinių verslumo projektus, pamokos verslumo planą siuntė įvertinimui į Lietuvos vaikų ir jaunimo centrą, pati kūrė metodines priemones ir rekomendacijas kartu su kolegomis mokytojais iš Klaipėdos. Iš Klaipėdos grupės mokytoja Violeta Lukočienė vienintelė liko  tolesnei veiklai. Šiandienos metodiniame susirinkime ji pristatė pranešimą „Kūrybiškas kelias į verslumą“ ir dalijosi veiklos patirtimi, kaip integruoja verslumą auklėjamosios 4e klasės dailės ir technologijų pamokose.

Dalia Elena Solovjovienė skaitė pranešimą tema „Kūrybiškas kelias į verslumą, dalyvaujant finansinio raštingumo olimpiadoje“. Tokia olimpiada pirmą kartą Lietuvoje vyko 2011 metais, mokytoja su mokiniais dalyvavo Finansinio raštingumo olimpiadoje „FRO – 2011“. Respublikoje laimėjo antrąją vietą, ir buvo pakviesti į finalą, kuriame laimėjo sidabro medalius, vėliau dalyvavo Lietuvos TV laidoje “Pinigų karta“. Mokytojos pranešimo tikslas – pasidalinti patirtimi apie mokinių praktinį kūrybišką kelią į verslumą. Dalia Elena Solovjovienė  apie naujos veiklos su mokiniais  patirtį nuolat rašo „Žvirblių take“.

Finansinis raštingumas – nauja mokinių veikla, kurios metu ugdomos mokinių socialumo, komunikavimo, pažinimo, kūrybingumo, kultūrinė ir kitos kompetencijos.  Veiklos patirtis domino visus pradinių klasių mokytojus. Sužinojome, išgirdome daug naujo ir įdomaus, ką galima pritaikyti grįžus savose mokyklose.
[nggallery id=22]

 

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.