Mokinius aktyvinantys metodai ir naudojimo reikšmė pamokos kokybei

Rugsėjo 4 d. švietimo pagalbos tarnyboje vyko mokymai „Mokinius aktyvinantys metodai ir naudojimo reikšmė pamokos kokybei“ Šilutės rajono švietimo įstaigų matematikos, šokio, informatikos, technologijų, lietuvių kalbos, muzikos, fizikos, pradinių klasių anglų kalbos, pradinių klasių mokytojų metodinių grupių atstovams.  Mokymus vedė Tatjana Balvočienė, Vydūno gimnazijos informatikos mokytoja ekspertė.  Pirmasis susitikimas įvyko kontaktiniu būdu, Švietimo pagalbos tarnyboje, kitus mokymus planuojama organizuoti nuotoliu.

Mokymuose susipažinsime su mokinius aktyvinančiais metodais ir jų panaudojimo pamokoje galimybėmis, ­„Pamokos studijos“ metodu, jo naudojimu ir įtaka pamokos kokybei. Grupelėse praktiškai  išbandysime „Pamokos studijos“ metodą ir mokytojams suteiksime grįžtamąjį ryšį. Mokytojų bendruomenėje pasidalinsime „Pamokos studijos“ veiklos rezultatais.

Nauji metodai skatina ieškoti kūrybingų idėjų. Pamokų metu mokytojai ugdys pažinimo, bendradarbiavimo, komunikavimo, skaitmeninę ir kūrybiškumo kompetencijas. Mokytojas kolega – stebėtojas, o ne vertintojas… Nebijoti klysti… Nebijoti kažką pamokoje keisti, daryti, ko nesi daręs… Specialiųjų poreikių turintys mokiniai sudominami ir aktyviai įsitraukia į veiklas, imasi iniciatyvos, lyderystės. Darbas klasėje, keičiant mokymosi metodus, mokiniams patinka. Atranda ir mokiniai, ir mokytojai, kinta, patrauklesnė ir veiksmingesnė tampa pamoka.

Tolimesni mokymai ir praktinės veiklos dar tik planuojamos. Ačiū lektorei Tatjanai, Mokytojams, siekiantiems pamokos kokybės ir ugdymo rezultatų. Tikime mokytojų veiklos sėkme ir linkime nesustoti kaitos kelyje naudojant jau taikytą kolegų patirtį ir naujas žinias pamokoje.

Švietimo pagalbos tarnybos informacija