Atnaujintos priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo aptarimas

Vasario 13 d. įvyko priešmokyklinio ugdymo mokytojų ir Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos (2022) konsultacinės komandos susirinkimas „Atnaujintos priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo aptarimas”. Į susirinkimą dalyvių atvyko iš 16-os ugdymo įstaigų bei Švietimo ir kultūros skyriaus vyriausioji specialistė, metodinio būrelio kuratorė Vida Kubaitienė.

Konsultacinės komandos narė Zenutė Nausėdienė skaitė pranešimą „Atnaujintos priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimas — priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimas“. Supažindino, kas svarbu kiekvienam mokytojui vertinant ugdytinius, kokie vertinimo būdai, principai ir kokių gali iškilti sunkumų bei pasidalino nuorodomis į naudingus šaltinius.

Susirinkimo metu kiekvienos ugdymo įstaigos atstovai aptarė, kaip jiems sekasi įgyvendinti priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, su kokiais iššūkiais susiduria vertinant priešmokyklinio amžiaus vaikus, kaip vaikai įsivertina ir reflektuoja. Mokytojos džiaugėsi, kad ugdymas per projektų metodą labiau įtraukia vaikus, tampa įdomesnis ir mokytojui, ir vaikams bei skatina patyriminę veiklą netradicinėse erdvėse. Diskusijos pabaigoje švietimo ir kultūros skyriaus vyriausioji specialistė V. Kubaitienė palinkėjo visiems rasti bendrų susitarimų, būdų, kaip sėkmingiau įgyvendinti priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą.

Rajono priešmokyklinio ugdymo mokytojai nutarė susitikti balandžio mėnesį, toliau dalintis patirtimi, ieškoti bei pasisemti naudingų pavyzdžių ir iš kitų rajonų įgyvendinant priešmokyklinio ugdymo  bendrąją programą.

Indrė Sprainė,
Rajono priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinio būrelio pirmininkė