Fraktalinio piešimo metodas

Gegužės 11 d. rajono ugdymo įstaigų socialinės pedagogės susirinkime aptarė socialinio pedagogo darbo ypatumus, klausė Šilutės „Gintarėlio“ lopšelio-darželio socialinės pedagogės ekspertės Jolantos Židickienės pranešimo ,,Kodėl socialinis pedagogas? Didmiesčio ir mažesnio miesto socialinių pedagogų darbo ypatumai/skirtumai“, dalyvavo tos pačios lektorės organizuotoje kūrybinėje praktinėje veikloje „Fraktalinio piešimo metodas“.

Jolantos Židickienės teigimu, fraktalinis piešimas yra puiki savi-diagnostinė priemonė, naudojama dirbant su emocinių problemų, traumų, psichologinių sutrikimų, įvairių fizinių negalavimų turinčiais žmonėmis – tiek vaikais, tiek ir suaugusiais. Atsižvelgiant į tai, kad bene kiekvieno gyvenimas yra pažymėtas šiokių tokių sunkesnių emocinių išgyvenimų, patirtų vaikystėje, šeimoje, paauglystėje, ar darbinėje aplinkoje ir retas iš mūsų yra visiškai save atradęs  – visi mes piešdami ir spalvodami fraktalus galime tikėtis į dienos šviesą ištraukti įvairių mūsų psichologinių problemų, kompleksų, nepasitikėjimo savimi ar nesėkmių priežastis ir pradėti su jomis dirbti.

Kaip teigia socialinė pedagogė Jolanta Židickienė, be jau minėtų funkcijų, fraktalai jau įrodė besantys nuostabus ir atpalaiduojantis būdas absoliučiai kiekvienam tiesiog pažvelgti į savo vidų, geriau pažinti save, savo sugebėjimus, lavinti intuiciją, skatinti vidinį kūrybingumą bei atskleisti savyje polinkius ir talentus, apie kuriuos galbūt nei nenumanėte.

Kiekvienas sukūrėme savo kūrinį pagal metodikos reikalavimus. Taikysime praktikoje pagal poreikius.

Sonata Vilčiauskienė,
Žemaičių Naumiesčio mokyklos-darželio socialinė pedagogė metodininkė

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą