+370 441 76 244

info@sptsilute.lt

Search
Close this search box.

Ugdymo proceso pokyčiai Vilkyčių pagrindinėje mokykloje

Balandžio 12 d. Vilkyčių pagrindinės mokyklos mokytojai išklausė Urtės Penkauskaitės, Vilniaus Petro Vileišio progimnazijos prancūzų kalbos mokytojos, „Renkuosi mokyti“ programos mokytojos, seminarą „Ugdymo proceso individualizavimas, diferencijavimas, personalizavimas“.

Mokytojų kolektyvas ieško metodų, kaip optimizuoti, pagerinti ugdymo procesą. Tuo tikslu ir išklausėme seminarą, kurio žinias manome taikysime praktiškai.  Seminaras  mokytojus sudomino, pasiūlė sprendimų, kaip galima keisti mokymo(si) procesą akcentuojant įtaką mokinių motyvacijai, mokymo(si) turinio/strategijų  modifikavimui arba įsisavinimui, sėkmės kriterijams, vertinimui, rezultatų analizei, grįžtamajam ryšiui.

Diskutavome, tarėmės dėl individualizuotų mokymo(si) proceso galimybių, tikslų, skirtingų mokinių pasiekimų lygių, diferencijuotų uždavinių, individualizuoto grįžtamojo ryšio ir kt. Gavome daug idėjų ugdymo proceso organizavimo tobulinimui.

Violeta Jurgelevičiutė,
Pavaduotoja ugdymui, laikinai einanti direktoriaus pareigas
(Iliustracija – iš lektorės pranešimo)