Virtuali diskusija „Kaip aš motyvuoju mokinį“. Kolegialioji gimnazijų ir pagrindinių mokyklų patirtis

Kovo 9 dieną chemijos mokytojos, susitikusios virtualioje aplinkoje ZOOM, dalijosi patirtimi apie IT priemonių panaudojimo privalumus, kokias kitas metodines priemones naudoja pamokoje, kaip nuo to priklauso virtualaus ugdymo kokybė, mokinių mokymosi motyvacija  ir pasiekimų rezultatai.  Aptarė planuojamas 2021 m veiklas.

Pasitarimas buvo darbinis ir kupinas diskusijų, nes mokyklos dirba skirtingose platformose. Agnė Rupeikienė pademonstravo, kaip naudoja  dokumentų kamerą, o Dainora Laukevičienė – grafinę planšetę. Mokytojai, pripažino, kad tai yra būtinos priemonės chemijos mokymui nuotoliniu būdu. Sutarė, kad tie, kurie neturi jų, kreipsis į mokyklos vadovus dėl galimybės įsigyti grafines planšetes ir/ar vaizdo kameras dar šiais mokslo metais. Diskusijai buvo  iškeltas klausimas, kaip vesti pamokas, kurias nuotoliniu būdu galėtų stebėti chemijos mokytojai iš kitų mokyklų nuotoliniu būdu. Metodininkė Nijolė Rimkuvienė pasidalino patirtimi, kaip techniškai galima būtų organizuoti chemijos mokytojų metodinio būrelio tarpusavio pamokų stebėjimą. Chemijos mokytoja Dalia Jonaitienė atkreipė dėmesį, kad siekiant mokymosi motyvacijos, reikia  skatinti mokinius,  dirbančius nuotoliniu būdu, ir pasidalino praktiniais patarimais.

Taip pat aptarti ir kiti aktualūs klausimai – 8 klasių mokinių rajoninės chemijos olimpiados organizavimas, mokyklose suplanuotų edukacinių dienų, projektų, kuriuos organizuoja chemijos ir kitų gamtos mokslų mokytojai, surengimo nuotoliniu būdu, ypatumai ir kt.  Probleminius klausimus kėlė ir siūlė sprendimus  chemijos mokytojos Silvija Zabarskienė, Virginija Samuilienė, Rimutė Pilipavičienė, Daiva Nauburienė, Danutė Jokšienė ir Gražina Jončienė.  Diskusijos, kurių metu buvo priimti praktiniai sprendimai, tiek įsibėgėjo, kad nepajutome, kaip prabėgo dvi valandos.

Agnė Rupeikienė,
Šilutės Vydūno gimnazijos mokytoja

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą