Nuotolinio ugdymo kokybės svertai ir iššūkiai

Kovo 10 d. Pamario zonos pradinių klasių mokytojai virtualiame susirinkime dalijosi kolegialiąja patirtimi tema „Nuotolinio ugdymo kokybės svertai ir iššūkiai“. Išklausėme keletą išsamių pranešimų, veiklos pristatymų ir nuomones apie nuotolinį ugdymą. Pranešėjos teigė, kad nuotolinis ugdymas turi ir pliusų, ir minusų.

Prasidėjęs nuotolinis ugdymas mokyklose įnešė nemažai sumaišties – mokytojams teko pergalvoti ugdymo turinį, kitaip planuoti darbą, atrasti tinkamiausius technologinius sprendimus. Kasdienį mokymąsi klasėse pakeitė retas mūsų ugdymo praktikoje taikytas nuotolinis mokymo proceso organizavimo būdas. Susirinkę dalijomės kolegialiąja patirtimi.

Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos mokytojos Daiva Žygaitienė ir Edita Šeputienė pažingsniui pademonstravo pradinių klasių mokytojo, besinaudojančio informacinėmis technologijomis, darbą su mokiniais. Aptarėme įvairių darbui su mokiniais įvairiose mokyklose naudojamų nuotolinio ugdymo programų su konkrečiais pavyzdžiais skirtingose pamokose.

Nuotolinis ugdymas turi ir pliusų (mokomosios medžiagos pateikimo įvairovė, medžiagą mokiniai gali rasti vienoje platformoje ir peržiūrėti  jam patogiu laiku; lavėja mokinių ir mokytojų kompiuterinis raštingumas, ugdomas mokinių atsakingumas ir savarankiškumas, pagerėjo pamokų lankomumas), ir minusų: mokytojams reikia daugiau laiko pasiruošimui, stokojame grįžtamojo ryšio, mažėja mokinių fizinis aktyvumas, motyvacija mokytis ir t. t. Įgyta nuotolinio ugdymo patirtis mokytojams taip pat turi ir pliusų, ir minusų…

Danguolė Jonelienė,
Vainuto gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą