Nuotolinės fizinio ugdymo pamokos pradiniame ir viduriniame ugdyme

Vasario 11 d. ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio ugdymo mokytojai dalyvavo virtualiame seminare „Nuotolinės fizinio ugdymo pamokos pradiniame ir viduriniame ugdyme: fizinis pajėgumas“, kurį vedė Lietuvos sporto universiteto Sveikatos, fizinio ir socialinio ugdymo katedros dėstytojas profesorius dr. Arūnas Emeljanovas.

Fizinis pajėgumas yra turimos arba siekiamos žmogaus fizinės savybės, susijusios su jo fizinio aktyvumo galimybėmis. Mokslininkai įrodė, kad darnaus vaiko augimo ir vystymosi procese fizinis pajėgumas atlieka svarbų vaidmenį, užtikrinant sveikatai palankią kūno kompoziciją ir proporcingą kaulų, raumenų ir riebalų dalies santykį. Pastebėta, jog pastaruoju metu vaikų fizinis pajėgumas palaipsniui mažėja. Ši tendencija kelia nerimą, todėl, kad aukšti fizinės būklės duomenys yra susiję su geresne trumpalaike ar net ilgalaike fizine ir protine sveikatos būkle.

Karantino sąlygomis fizinio ugdymo mokytojai susiduria su iššūkiais dėl nuotolinio fizinio ugdymo. Seminaro metu didelis dėmesys buvo skirtas mokinių fizinio pajėgumo testavimo galimybėms ir  mokinių fizinio pajėgumo lavinimo galimybėms esant nuotoliniam mokymui. Fizinio lavinimo mokytojai jaučiasi atsakingi dėl vaikų nutukimo, diabeto ir širdies bei kraujagyslių ligų rizikos. Todėl dabar fizinio ugdymo mokytojui tenka dar didesnė atsakomybė už moksleivių fizinį aktyvumą, o ilgalaikėje perspektyvoje – ir už jų sveikatą.

Aptarėme sąlygas, metodus ir ugdymo nuotoliniu būdu sąlygas, galimybes ir atsakomybę. Žinias planuojame įgyvendinti aktyvindami mokinius ir siekdami sutrumpinti jų pasyviai leidžiamą laiką.

Neringa Undraitienė,
Kūno kultūros mokytojų metodinio būrelio pirmininkė

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą