Ką galime padaryti kitaip?

Kuriame tradiciją – mokytojų dialogą su mokytojais ekspertais su rubrika „Prie žinių versmės. Prestižinės mokyklos link“. Vasario 19-ąją mokytojai susitiko su Šilutės Žibų pradinės mokyklos mokytoja eksperte Renata Ivaščenkiene dialogui apie mokinio pažangą, atvirą pamoką, mokytojo tobulėjimą, kasdienybės keliamus iššūkius mokytojui.

Sėkmė mokytoją lydi ne kiekvieną dieną. Kas „iškris“ herbas ar moneta – nė vienas nežinome… Visų pirmiausia mokytojas yra žmogus ir jį veikia visi visatos dėsniai. Dialogo sėkmę lemia nuoširdumas, kiti charakterio bruožai.

Mokytojai siekia kuo geresnio rezultato, ieško metodų, būdų mokinio pažangai pasiekti. Todėl pokalbis apie kasdienį darbą nekasdieniškai buvo svarbus visiems. Dialogas pavyko, nes diskusijos buvo atviros ir nuoširdžios. Dalijomės viskuo – skaudamomis temomis, kurias čia pat drauge sprendėme, aptarėme sėkmes ir nesėkmes, kalbėjome apie mokytojo savišvietą, kompetencijų tobulinimą. Apie pamoką su šlepetėmis, pižamomis, pamoką kavinėje, pamoką su užsieniečiais. Mokytojos dalinosi apie kitokį ugdymą užsienio mokyklose. Mokytoja Natalija pasakojo apie stažuotę Amerikoje, o mokytoja Dalia – apie patirtį Australijoje ir jos mokyklas.

Stebėjomės mokytojos Renatos erudicija ir užsidegimu nuolat tobulėti, investuoti į save. Gal todėl mokytojai Renatai ir pavyko įtraukti mokytojus į nuoširdų pokalbį, kuriame atsivėrėme, išsikalbėjome, diskutavome ką galime padaryti kitaip, kad ugdymo procesas būtų džiaugsmą teikianti kūryba, nuoširdus  mokinio ir mokytojo dialogas, maloniai nuteikiantis bendruomenę ir nešantis akivaizdžius rezultatus.

Živilė Rupainienė,
Žemaičių Naumiesčio mokyklos-darželio mokytoja

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą