Ikimokyklinio ugdymo pedagogai dalijosi metodinių priemonių gausa ir įvairove

Balandžio 13 dieną gausiai atvyko Šilutės rajono ikimokyklinio ugdymo pedagogų (44), dalyvavo metodinio būrelio susirinkime “Į vaiko pasiekimų rezultatus orientuoto ugdymo organizavimas – metodinių priemonių pristatymas, diskusija”. Susirinkime dalyvavo būrelio veiklą kuruojanti Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Vida Nemanienė, kuri išsakė vertingas pastabas ir siūlymus ateities veiklai.

Kai kurie vaikai visai nesidomi ne tik jiems siūloma veikla, bet nenori ir niekad nesiimtų kirpti, plėšyti, spalvinti, lipdyti, dėlioti, varstyti, pinti, konstruoti ir pan. Vaikų ugdymuisi inicijuoti ir skatinti būtina vaikų saviraišką žadinanti aplinka, psichologinis laisvės pojūtis, stiprus vidinis poreikis reikšti save, užkrečiantis suaugusiųjų pavyzdys. Sudominti, paskatinti ugdytinius tam tikrai veiklai, galima labai įvairiai – tai kiekvieno pedagogo kūryba, fantazija ir išradingumas, tik svarbu atsižvelgti į vaikų amžių. Būtent tokia patirtimi ir dalijosi susirinkę ikimokyklinio ugdymo pedagogai. Buvo pristatyta gausi pedagogų pagamintų, parengtų metodinių priemonių įvairovė, kurių paskirtis – ugdyti ir tobulinti įvairias ugdytinių kompetencijas: tai raidelių, garsų mokymuisi ir tarimui; spalvų, dydžių ir formų pažinimui; emocijų supratimui ir suvokimui; sveiko gyvenimo būdo ir kasdienių higienos įgūdžių formavimui bei tobulinimui, ir dar daug kitų.

Susirinkimo pabaigoje pedagogams teko ir pajudėti – susirinkimo dalyviai pasiūlė didaktinį žaidimą “Kairė – dešinė”.

Ugdydami vaiką, turime ieškoti įvairių priemonių ir metodų, kad jis gautų, patirtų, priimtų kuo daugiau įvairių, jo asmenybę auginančių dalykų.

Jurgita Novatorovienė,
ikimokyklinio ugdymo pedagogų metodinio būrelio pirmininkė

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Rašyti atsiliepimą