Apskritojo stalo diskusija: kokia turėtų būti gera pamoka, kaip vertinti individualią pažangą?

[singlepic id=1584 w=200 h=200 float=left]Balandžio 14 d. kūno kultūros mokytojai rinkosi į metodinio būrelio susirinkimą, kuriame dalyvavo Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vyriausiasis specialistas, būrelio kuratorius  Rūtenis Jankauskas, atsakęs į mokytojų  klausimus.

Kūno kultūros mokytojai, prie apskritojo stalo diskutavo apie gerą pamoką, individualią vaiko pažangą ugdymo procese. Kiekvienas mokytojas gerą pamoką įsivaizduoja savaip, o joje daroma individuali vaiko pažanga priklauso nuo pamokos tikslo. Organizuodami pamokas susiduriame su įvairiomis sėkmėmis ir nesėkmėmis, tačiau didžiausią pasitenkinimą mokytojui suteikia noriai, aktyviai ir gausiai dalyvaujantys pamokose mokiniai. Diskutuota ir apie skirtingų gebėjimų, poreikių vaikų ugdymą kūno kultūros pamokose. Nors iškyla įvairiausių sunkumų, tačiau mokiniams individualizuojant krūvį, jie sėkmingai integruojasi ir daro pažangą kūno kultūros pamokose.

Ne paskutinę vietą pamokos kokybei gerinti skiriame mokytojų bendradarbiavimui. Jei jie – kaip kumštis, vieningi, o mokiniai daugiau dirba savarankiškai, individualiai. Kai mokytojas – tik ugdymo situacijos kūrėjas, o mokiniai geranoriški, supranta pasirengimo pamokai būtinybę, – tokias ir daug kitų prielaidų gerai pamokai išvardijo kūno kultūros mokytojai.

Kolektyviai aptarėme rajono švietimo įstaigų darbuotojų sporto šventės, kuri vyks birželio mėnesį Švėkšnos „Saulės“ gimnazijoje, organizavimo  tvarką, kitus veiklos klausimus.

Aptartos gegužės mėnesį planuojamos pažintinės išvykos į Joniškio „ Krepšinio muziejų“ galimybės.

Lina Leikuvienė,
Kintų pagrindinės mokyklos kūno kultūros vyresnioji mokytoja,
Rajono kūno kultūros mokytojų metodinio būrelio pirmininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.