+370 441 76 244

info@sptsilute.lt

Search
Close this search box.

Terapijų taikymas specialiųjų poreikių vaikams: metodų apžvalga ir derinimo galimybės

[singlepic id=1567 w=200 h=200 float=left]Tęsiame Švėkšnos specialiojo ugdymo centro tradicijas,- kiekvieną pavasarį sukviečiame žmones į konferenciją. Šiemet, kovo 26 dieną, Centre vyko respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Terapijų taikymas specialiųjų poreikių vaikams: metodų apžvalga ir derinimo galimybės“. Specialiojo ugdymo centre lankėsi svečiai iš įvairių Lietuvos ugdymo įstaigų.

Centro specialistai džiaugiasi galimybe pasidalyti darbo patirtimi su kitų įstaigų specialistais. Direktorė Laima Navickienė sveikino visus susirinkusius dalyvius.

Prieš konferenciją vyko netradicinė integruota pamoka. Tema: Šv. Velykos. Vaikų globos namų atstovai galėjo pasidžiaugti savo globotiniais bei jų pasiekimais. Mokinius išlydėjo ir svečius daina sveikino auklėtojas Mindaugas Nogaitis.

Konferencijoje dalyvavo ir tezes „Delfinų terapija: šeimos, esančios negalios situacijoje, holistinis paramos modelis“ pristatė Delfinų terapijos skyriaus vedėja (Lietuvos jūros muziejus) Klaipėdos universiteto Socialinio darbo katedros lektorė Dr. Brigita Kreivinienė.

Gelgaudiškio „Šaltinio“ specialiojo ugdymo centro specialioji pedagogė Jūratė Žilinskienė  kalbėjo apie „Žaidimų terapijos taikymą intelekto ir/ar emocijų sutrikimų turinčių vaikų ugdyme ir elgesio koregavime“.

Švėkšnos specialiojo ugdymo centro pranešėjai: psichologė Rosita Katauskienė,  judesio korekcijos mokytoja Jūratė Evaltienė, vyr. slaugytoja Renata Daugėlienė kalbėjo apie taikomas Centre terapijas vaikams: dailės, multisensorinę, gamtinės relaksacijos terapiją, judesio korekcijos. Pranešimų  metu aptarti terapijų ypatumai, nauda, taikymo galimybės ir organizavimas.

Švėkšnos specialiojo ugdymo centro gydytojas psichiatras Rimantas Augilius  kalbėjo apie vaikų, turinčių elgesio ir/ar emocijų sutrikimus, konsultavimą ir medikamentų skyrimą.

Konferencijos metu dalyviai susipažino su Centre naudojamomis specialiosiomis ugdymo priemonėmis: begalybės tuneliu, burbulų vamzdžiu, šviečiančiais pluoštais, projektoriumi “žvaigždėtu dangumi”, centre naudojama terapine vandens lova su integruoto masažo ir garso sistema ir kt.

Diskusijos metu buvo aptariamas darbo pobūdis ir ypatybės, taikant terapijas mokiniams, turintiems elgesio ir/ar emocijų sutrikimus.

Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja
Aurelija Kasparavičienė