Kaip organizuoti gerą pamoką?

[singlepic id=1494 w=200 h=200 float=left]Sausio 15 d. rajono anglų kalbos pradinių klasių mokytojai apskritojo stalo diskusijoje „Pamokos organizavimas“ pasidalijo mintimis apie tai, kas yra gera pamoka. Aptarė geros pamokos kriterijus, individualios mokinio pažangos vertinimo galimybes. Paaiškėjo, kad mokytojai pageidautų pagilinti žinias šiomis temomis seminare, kurį organizuotume ateityje.

Mokytoja ekspertė Renata Ivaščenkienė vadovavo apskritojo stalo diskusijai. Jos nuomone, gera pamoka – tada, kai 90 proc. pamokoje yra praktinis darbas,  kuris geriausiai įsimenamas. Daug diskutuota ir pamokos uždavinių formulavimo, vertinimo ir įsivertinimo temomis. Išklausyta pamokos organizavimo patirtis pedagogų, kurių mokyklose pamokos vertintos specialistų vertintojų ir išsakytos pastabos. Šilutės Pamario pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė Vilma Saldauskienė išsakė vertintojų pastabas ir siūlymus gerai pamokai. Pedagogės šiuos siūlymus ir diskusijos kolegialiąją patirtį pritaikys savo pamokose, o kaip sekėsi tai įgyvendinti susitiksime padiskutuoti būrelio apskritojo stalo diskusijoje rudenį.

Be pamokos organizavimo, numatytos ir kitos veiklos,  kurias pradinių klasių anglų kalbos mokytojai svarstys kitų metodinio būrelio susirinkimų metu. Sudarytas ir papildytas kalendorinių metų veiklos planas.

Indrė Diksienė,
Traksėdžių pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė,
Pradinių klasių anglų kalbos metodinio būrelio pirmininkė

Sonata Sabaitienė,
Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos mokytoja

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.