+370 441 76 244

info@sptsilute.lt

Search
Close this search box.

Mokymai tėvams ir auklėtojams

[singlepic id=1166 w=200 h=200 float=left]Pirmosios pakopos mokymus „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ vedė Tarnybos psichologė, socialinė pedagogė Ilona Norgėlienė. Iš dalyvių atsiliepimų darome išvadas, kad mokymai turės didelį poreikį. Antrąją programos pakopą galės lankyti tik baigusieji pirmąją. Kiti mokymai planuojami lopšelio darželio „Raudonkepuraitė“ vaikų tėveliams. Kviečiame registruotis tel. 68 997, el. paštu: socialinissilutespsc.lt Plačiau skaitykite: Programa

Tarptautinės tėvų ir auklėtojų ugdymo įgūdžių mokymo programos įgyvendinimo pagrindinis tikslas – mokyti tėvus ir auklėtojus konstruktyviai bendrauti su vaikais, kurti pagarbius tarpusavio santykius. Programa siekiama ugdyti vaikų psichologinį atsparumą, užmegzti su vaiku dialogą  ir ryšius, grindžiamus tarpusavio pagarba. Programa skirta tėvams, ikimokyklinio ugdymo įstaigų auklėtojams, mokytojams, klasių vadovams, socialiniams pedagogams. Ją sudaro trys pakopos (dalys): kaip kalbėti su vaikais, kad jie klausytų?; kaip gerinti santykius tarp brolių ir seserų?; kaip kalbėti su paaugliais?

Pirmosios pakopos (dalies) mokymai pasibaigė. Juose buvo taikomi aktyvaus mokymo būdai: psichologiniai pratimai, įvairių bendravimo su vaiku situacijų imitavimas, jų aptarimai, diskusijos. Visi suaugusieji, lankę pirmosios dalies mokymus labai džiaugiasi bendravimo ir atradimų rezultatais. Atsiliepimai – dėkingumas, džiaugsmas, nuostaba teigiamais pokyčiais bendravime su šeima ir vaikais, pagerėję santykiai: „…net nepagalvodavau, kad kai kurie mano veiksmai, kuriuos laikiau gerais, vaikų auklėjime duoda neigiamą poveikį; ateityje taikysiu auklėjime visą gautą informaciją, net neabejoju, kad lankysiu tolimesnius mokymus; šių užsiėmimų dėka išmokau kalbėti apie savo jausmus, atpažinti kitų šeimos narių jausmus bei juos įvardinti…” Tai tik nuotrupos iš pluošto dėkingumo laiškų, bylojančių, kokie reikalingi mokymai suaugusiems, nepabaigiamai skubantiems ir užimtiems, dažnai pritrūkstantiems racionalumo tinkamai spręsti bendravimo rebusus.