Seminaras „Gabių vaikų ugdymas“

[singlepic id=1014 w=200 h=200 float=left]Kovo 3 d. pradinių klasių mokytojai išklausė psichologės, socialinės pedagogės vedamą seminarą „Gabių vaikų ugdymas“. Aptarti gabių vaikų atpažinimo, ugdymo ypatumai, teoriniai gabiųjų vaikų ugdymo modeliai ir jų taikymo galimybės. Seminaro tikslas – suteikti pedagogams teorinių ir praktinių žinių apie gabių vaikų ugdymą.

Gabūs vaikai yra didžiausias kiekvienos šalies tur­tas, tikimasi, kad jiems seksis ateityje, iš jų užaugs mokslininkai, politikai, prezidentai ir pan. Buvo manoma, kad jie gali pasiekti stebėtinai aukštų rezultatų be jokio specialaus ugdymo ar mūsų pagalbos, dalis iš jų – net ir tais atvejais, kai susiduria su didžiulėmis kliūtimis. Tačiau dalis šių vaikų taip ir nepasieks to lygio, kurį galėtų pasiekti, jei nepastebėsime jų gabumų, jeigu jų nepuoselėsime ugdymu, tinkamu didesniems gebėjimams lavinti, jei šiems vaikams nepadėsime. Labiausiai gabumams atsiskleisti truk­do nebuvimas sąlygų mokytis pagal individualią, vaiko gebėjimus ir interesus atitinkančią programą bei nepastebinti ir nesistengianti pastebėti vaiko gabumų aplinka. Todėl gabių vaikų savalaikis atpažinimas, inovatyvių metodų taikymas juos ugdant padės skleistis šių vaikų gabumams ir talentams.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.