Seminaras „Kaip tobulinti rašinį?“

[singlepic id=1011 w=200 h=200 float=right]Vasario 26 d. pradinių ir žemesniųjų pagrindinio ugdymo klasių mokytojai išklausė Bronislavos Šimonienės, Plungės „Babrungo“ pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytojos, seminarą „Kaip tobulinti rašinį?“.

Seminare aptarti pradinių klasių ir pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos programų esminiai skirtumai,  buvo lyginamos ugdymo metodikos, sprendžiama vieningų reikalavimų taikymo, penktokų adaptacijos pagrindinio ugdymo sistemoje problema. Analizuoti  pradinių klasių ir vyresniųjų mokinių rašinio struktūros ir vertinimo skirtumai, aptartos rašinio tobulinimo galimybės, kalbos klaidų taisymas.

Gauta patarimų, kaip rašinio mokyti paprasčiau ir lengviau. Pateiktos rašinio kūrimo formos, lentelės, pavyzdžiai,  kaip pradėti, kaip apibendrinti. Išsamiai analizuoti rašinio redagavimo būdai. Diskutuota apie tai, kaip šiais, kompiuterinių technologijų laikais, galima paskatinti vaikus skaityti knygas.

Pedagogai plėtojo ugdymosi aplinkos kūrimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, tobulino profesinius įgūdžius. Programa skirta pradinių klasių ir žemesniųjų pagrindinio ugdymo klasių lietuvių kalbos mokytojams. Dalyviai ugdėsi kūrybiškumą, lavino pastabumo, analizės, vertinimo įgūdžius, žinias perteiks ugdytiniams.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.