Apskritojo stalo diskusija „Mokinio pasiekimų bei pažangos vertinimo ir fiksavimo būdai“

[singlepic id=1010 w=200 h=200 float=right]Vasario 18 dieną į Saugų Jurgio Mikšo pagrindinę mokyklą susirinkę dvidešimt Saugų zonos pradinio ugdymo mokytojų diskutavo ir ieškojo būdų, kaip tiksliau ir objektyviau įvertinti mokinio pasiekimus, mokymo(si) rezultatus. Be saugiškių, dalyvavo pedagogai iš Švėkšnos, Kintų, Inkaklių, Vilkyčių.

Aptarėme bendruosius ugdymo tikslus, vertinimo paskirtį. Kiekviena mokykla susikuria savo mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarką bei procedūras, kurios geriausiai atitinka mokyklos bendruomenės poreikius. Tačiau būtų protinga turėti vieningą pradinukų vertinimo tvarką.

Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Rinalda Juciuvienė atliko tyrimą, kurio metu apklausė mokytojus, mokinius ir tėvus. Apibendrinusi surinktus duomenis parengė ir pristatė pranešimą  „Elektroninio dienyno privalumai ir trūkumai“.

Geras vertinimas ugdo, o ne slopina, skatina, o ne baudžia, nerūšiuoja vaikų pagal gabumus, prigimtines savybes. Geras vertinimas – toks vertinimas, kuris tenkina visus mokyklos bendruomenės narius: mokinius – mokytojus – tėvus -mokyklos administraciją.

Rita Pečiulienė,
Saugų zonos pradinio ugdymo mokytojų metodinio būrelio pirmininkė,
Saugų Jurgio Mikšo pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.