Metodinė diena Švėkšnos specialiojoje mokykloje

[singlepic id=560 w=200 h=200 float=left]Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras nuo 2012 m. įgyvendina antrąjį projekto „Specialiųjų poreikių asmenų ugdymo(si) formų plėtra“ etapą. Lietuvoje kuriami keturi metodiniai centrai autizmo spektro, elgesio ir/ar emocijų, kompleksinių sutrikimų turintiems mokiniams Plungėje, Švėkšnoje, Panevėžyje ir Gelgaudiškyje. Birželio 10 dieną šių mokyklų atstovai susirinko į Švėkšnos specialiąją mokyklą, kurioje vyko metodinė diena „Specialiųjų ugdymo (si) aplinkų kūrimas bei gerosios patirties sklaida“. Taip pat svečiavosi Rusnės, Klaipėdos specialiųjų mokyklų pedagogai.

Svečiai susipažino su mokyklos edukacinėmis erdvėmis ir jų įtaka mokymosi motyvacijai, dalijosi gerąja darbo patirtimi, išklausė Švėkšnos specialiosios mokyklos pedagogų pranešimus. Auklėtoja Daiva Budvytienė akcentavo struktūruotos aplinkos kūrimo po pamokų – bendrabutyje, įtaką mokinio asmenybės formavimuisi. Lietuvių kalbos mokytoja Ramutė Stankuvienė dalinosi, kaip struktūruota aplinka taikoma jos bei kitų dalykų mokytojų pamokose. Technologijų mokytoja Inga Girskienė pristatė, kaip galima pritaikyti struktūruotą aplinką technologijų pamokose. Aktų salėje, kurioje buvo skaitomi pranešimai, svečiai galėjo pasigrožėti šios mokytojos kartu su mokiniais padarytais darbeliais iš gipsinio tvarsčio, tekstilės bei įvairiomis, spalvingomis mozaikomis. Saugų Jurgio Mikšo pagrindinės mokyklos direktorė Jurgita Lidžiuvienė pasidalino patirtimi, kaip yra dirbama bendrojo lavinimo mokykloje su vaikais, turinčiais elgesio ir emocijų sutrikimų.

Ekskursijos po Švėkšnos miestelį metu, kurią surengė istorijos mokytojas Jonas Girskis bei muziejininkė Monika Žąsytienė, metodinės dienos dalyviai buvo supažindinti su gyvenvietės istorija.

Atvykę svečiai dėkojo direktorei Laimai Navickienei ir visai mokyklos bendruomenei, už puikiai surengtą metodinę dieną, pristatytą bendrą mokyklos koncepciją.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.