Streso prevencija – autogeninė treniruotė

[singlepic id=511 w=200 h=200 float=left]Mokytojas, ypač socialinis pedagogas, psichologas savo darbe patiria įtampą, emocinius stresus. Todėl tenka ieškoti tinkamų atsipalaidavimo būdų, galimybių lavinti gebėjimus įveikti psichologinį nuovargį, stiprinti nervų sistemą. Tuo tikslu balandžio 25 d. Švietimo pagalbos tarnybos psichologė Genovaitė Voitenko metodiniame užsiėmime „Streso prevencija – autogeninė treniruotė“ socialinius pedagogus ir psichologus mokė įvaldyti autogeninės treniruotės pratimus.

Autogeninė treniruotė yra atsipalaidavimo technika, kuri remiasi savitaiga. Pratimai sumažina nervų sistemos jautrumą, nuima stresą, skausmą, nerimą, padeda mažinti liūdesį, nuovargį, gerina dėmesio koncentraciją ir didina kūrybingumą. Metodinio susirinkimo dalyviai išmoko atlikti šešis pagrindinius autogeninės treniruotės pratimus, kurių pagalba sugebės atsipalaiduoti, nusiraminti, susigrąžinti gerą nuotaiką ir potencialų darbingumą.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.