Ikimokyklinio ugdymo pedagogės dalijosi patirtimi

[singlepic id=508 w=200 h=200 float=right]Balandžio 23 d. rajono ikimokyklinio ugdymo pedagogės metodiniame susirinkime „Netradicinių priemonių panaudojimo galimybės ankstyvojo amžiaus vaikų pojūčių lavinimui, vaikų saviraiškos tenkinimas“ išklausė tris pranešimus.

Aušra Vaitkuvienė, lopšelio-darželio „Ąžuoliukas“ vyresnioji auklėtoja ir Rita Šteinienė, to paties lopšelio-darželio auklėtoja metodininkė parengė pranešimą apie ankstyvojo amžiaus vaikų pojūčių lavinimui panaudojamas netradicines priemones. Solveiga Jakštienė, lopšelio-darželio „Pušelė“ auklėtoja pateikė pranešimą apie vaikų saviraiškos stebėjimo metodus. Auklėtoja teigia, jog visi vaikai yra unikalios ir nepakartojamos asmenybės. Visa veikla, kurioje dalyvauja vaikas, skirta jo asmenybės tobulėjimui bei plėtotei. Veikloje ugdosi saviraiška, jis atsiskleidžia kaip kūrybiška asmenybė, įgyja savarankiškumo, atsakomybės už savo veiksmus, drąsos, jaučiasi laimingu, pasitiki savimi. Tačiau kiekvienu atveju reikia stengtis kuo mažiau organizuoti, o tiesiog leisti vaikui pačiam įsitraukti į prasmingą veiklą, tenkinti jo norą veikti įdomiai, natūraliai, turint tikslą. Norint daugiau sužinoti apie vaikus, susidaryti tikslų kiekvieno vaiko įgūdžių bei gebėjimų vaizdą, pamatyti pokyčių, vykstančių vaikuose, geriausias būdas – tai vaikų stebėjimas.

Pedagogės aptarė stebėtus pranešimus, dalijosi kiekviena savo praktinės veiklos patirtimi.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.