+370 441 76 244

info@sptsilute.lt

Search
Close this search box.

Besidomintiems informacinėmis technologijomis

[singlepic id=340 w=200 h=200 float=right]Kovo 15 d. informacinių technologijų, dailės, muzikos, technologijų mokytojai rinkosi į Aido Žandario, Matematikos ir informatikos instituto Informacijos ir leidybos skyriaus vadovo seminarą „Vaizdinės ir garsinės medžiagos rengimas elektroniniams leidiniams“.
Programa skirta mokytojams, kurie patys rengia pamokoms skaitmeninę medžiagą, papildytą vaizdine ir garsine informacija, arba kurie dėsto mokiniams Bendrojo informacinių technologijų kurso pateikčių rengimo, kompiuterinės leidybos, elektroninės leidybos, tinklalapių rengimo modulius ar rengiasi/veda panašios paskirties neformaliojo ugdymo užsiėmimus. Tai ypač aktualūs šiuolaikiniai dalykai, su kuriais praktiškai padirbėti tenka nedaugeliui. Pagrindinis programos dėmesys buvo skiriamas naujovėms, kurias reikės dėstyti mokytojams įvairių klasių informacinių technologijų pamokose ir neformaliojo ugdymo užsiėmimuose arba kurie gali būti naudingi bet kurio dalyko mokytojui, rengiančiam vaizdinę medžiagą šiuolaikinėms pamokoms, kuriose ypač svarbus dėmesys skiriamas efektyviam informacinių kompiuterinių technologijų panaudojimui.
Seminaro tikslas buvo  pagilinti  informacinių technologijų mokytojų profesines žinias ir gebėjimus, padėti jiems pasirengti dėstyti įvairius šiuolaikinius informacinių technologijų  modulius bei kokybiškiau pasirengti vaizdinę ir garsinę medžiagą pamokoms.
Seminaro programos uždaviniai buvo supažindinti su vaizdinės ir garsinės informacijos apdorojimo programine įranga, tinkama ir prieinama bendrojo lavinimo mokyklose; susipažinti su vaizdinės ir garsinės informacijos failų formatais jų paskirtimi: kurie tinkamiausi elektroniniams leidiniams, kurie – tradiciniams, aptarti, kaip jungti skirtingo pobūdžio informaciją – vaizdinę, garsinę, tekstą, kokius sprendimus siūlo šiuolaikinės technologijos; šiuolaikinių informacinių technologijų naujovių siejimas su Bendrosiomis programomis: ką ir kaip verta atnaujinti nekeičiant programų ir nenukrypstant nuo programų keliamų tikslų; įgyti praktinių darbo su vaizdinės ir garsinės informacijos apdorojimo programine įranga.